KvK inschrijfadres
Vergroot uw omzet en naamsbekendheid met een professionele en representatieve uitstraling, en bescherm uw privacy met een zakelijk inschrijfadres voorzien van uitgebreide faciliteiten.

KvK-inschrijfadres

REPRESENTATIEF POSTADRES

Kantoor en vergaderruimte
Uw zakelijke voordeel bij VirtualOffice4u
KvK huurovereenkomst binnen 24 uur? Voltooi je registratie in enkele eenvoudige stappen.
KvK inschrijfadres
Bent u op zoek naar een betrouwbaar en representatief KVK-inschrijfadres of zakelijk postadres? Virtualoffice4U biedt hiervoor de ideale oplossing. Ons kantoor is gevestigd in een modern en hoogwaardig kantoorpand in het centrum van Nederland. Het is dé locatie om uw onderneming op professionele wijze in de markt te etaleren. Kies voor het pakket inclusief contentpakket en video met uw eigen logo voor op uw website.

Privacy beschermt
Waarom kiezen
voor een KVK inschrijfadres bij VirtualOffice4u?
VirtualOffice4U biedt u een professionele, representatieve én centraal gelegen vestigingslocatie die vertrouwen uitstraalt naar uw klanten en zakenrelaties. Bovendien profiteert u van privacybescherming van uw woonadres, flexibiliteit en aanvullende zakelijke faciliteiten die uw onderneming ondersteunen en versterken. Wij begrijpen we dat een professioneel imago en het waarborgen van uw privacy van groot belang zijn voor uw onderneming.
Registreer uw bedrijf bij de Kamer van Koophandel zonder dat uw privéadres openbaar wordt. Ons representatieve kantoorpand draagt bij aan een professionele uitstraling, zowel online als op locatie. Wanneer klanten uw adres opzoeken via Google of de KvK, zien zij het zakelijke inschrijfadres en niet uw woonadres. Zo voorkomt u ongewenst bezoek aan huis en blijft uw privacy optimaal beschermd.

Flexibele ondernemers-
pakketten op maat
Virtualoffice4U biedt een breed scala aan ondernemerspakketten, variërend van een zakelijk postadres tot complete oplossingen met meer dan 20 aanvullende services. Of u nu ZZP’er, freelancer of eigenaar van een webwinkel bent, bij ons vindt u een pakket dat aansluit op uw specifieke behoeften. Denk hierbij aan flexibele werkplekken, opslagmogelijkheden, fulfilment en toegang tot professioneel ingerichte vergaderruimtes met moderne faciliteiten. Voor een volledig overzicht verwijzen wij u graag naar onze pagina pakketten en diensten.
Voordelige tarieven
KvK inschrijving Essential
€34,50/maand
Inschrijving KvK
Zakelijk en privé gescheiden
Zonder post
6 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 89,70 per maand
Een extra BV kost + €15,- per maand
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
Voordeel pakket Business
€67,50/maand
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video met eigen logo contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
KvK inschrijving Plus
€54,50/maand
Inschrijving KvK Holding BV plus werk BV
Zonder post
Maand abonnement
6 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 89,70 per maand
Een extra BV kost + €15,- per maand
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
KvK inschrijving Essential
€29,50/maand
Inschrijving KvK
Zakelijk en privé gescheiden
Zonder post
6 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 89,70 per maand
Een extra BV kost + €15,- per maand
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
Voordeel pakket Business
€54,45/maand
Bespaar meer dan €150 per jaar
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
KvK inschrijving Plus
€49,50/maand
Inschrijving KvK Holding BV plus werk BV
Zonder post
6 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 89,70 per maand
Een extra BV kost + €15,- per maand
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
Centraal gelegen en voordelig
Al vanaf €19,95
per maand!
Een zakelijk postadres bij Virtualoffice4U biedt u meer dan alleen een veilige plek voor uw correspondentie. Het draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. Onze strategische ligging nabij de uitvalswegen A1 en A50 maakt ons pand niet alleen representatief, maar ook uitstekend bereikbaar. Dit maakt ons postadres ideaal voor bedrijven die hun zakenrelaties willen imponeren met een prestigieus adres in het hart van Nederland.

Representatief postadres
Versterk uw bedrijfsimago met ons moderne professionele en representatieve adres

Privacy
Bescherm uw privéleven door ons adres te gebruiken als KvK-inschrijfadres en voor zakelijke doeleinden

Flexibiliteit
Maandelijks opzegbaar en zonder onnodige kosten

De voordelen van een zakelijk inschrijfadres

Scheiding tussen zakelijke en privégegevens, met optimale afscherming van uw woonadres.

Representatief vestigingsadres bij KVK en op uw website (Google streetview)

Centraal gelegen en bij de uitvalswegen de A1 en A50

Content pakket van afbeeldingen en gepersonaliseerde video van het inschrijfadres voor op uw website

Moderne ergonomische werkplek faciliteiten

Moderne representatieve vergaderruimte

Maandelijks opzegbaar

Opslagmogelijkheid en fulfilment voor webshops

Alles voor de ondernemer, pakketten zeer uitgebreid
Inschrijving voor wie
Mogelijke rechtsvormen
bij KvK inschrijving
Mogelijke toegestane rechtsvormen bij abonnement met KvK inschrijving:

Eenmanszaak

Vennootschap onder firma (vof)

Maatschap

Besloten vennootschap (BV)

Vereniging

Stichting
NIET toegestane rechtsvormen bij abonnement met KvK inschrijving:

Naamloze vennootschap (NV)

Commanditaire vennootschap (CV)

Engelse LTD
Wie zijn er niet welkom bij Virtualoffice4U

Frauduleuze bedrijven

Bedrijven met een belastingschuld

Bedrijven of personen die als katvanger worden gebruikt

Bedrijven die zich bezig houden met criminele activiteiten

Bedrijven aan de afgrond van een faillissement
Om een veilige en prettige werksfeer te behouden zijn onderstaande bedrijven/personen niet welkom en wordt iedereen gescreend volgens de WWFT richtlijnen en wetgeving.
Elke inschrijving wordt eerst volgens de WWFT richtlijnen gescreend. Deze screening wordt elk kwartaal herhaald. Bij een ingeschreven bedrijf waarvan wij vermoeden dat deze in het rijtje hierboven behoord, wordt het contract onmiddellijk ontbonden en de KVK inschrijving via Virtualoffice4U beëindigd.

Waarom
VirtualOffice4u?
Onze missie is het faciliteren van uw bedrijf met premium virtual office-diensten. Virtualoffice4U biedt u de mogelijkheid om te profiteren van een professionele uitstraling tegen een concurrerend maandtarief. U krijgt toegang tot goed uitgeruste ergonomische werkplekken, betrouwbare en snelle internetverbindingen en een breed scala aan aanvullende diensten, waaronder printfaciliteiten en moderne vergaderruimtes. Thee/koffie en parkeren is bij ons gratis.
Een belangrijk voordeel is dat u uitsluitend betaalt voor de ergonomische werkplekken en diensten die u daadwerkelijk afneemt. Dit maakt onze oplossingen niet alleen flexibel, maar ook bijzonder kosteneffectief. U hoeft zich geen zorgen te maken over hoge vaste lasten, verzekeringen, schoonmaakkosten of andere operationele uitgaven die gepaard gaan met het huren van een eigen pand.
TEAM
Het verhaal achter VirtualOffice4u
Virtualoffice4U is opgericht door ervaren ondernemers die zelf hebben ervaren hoe beperkt het aanbod van representatieve en betaalbare uitgebreide virtual office-oplossingen in Nederland is. Onze oprichters, Tom en Marcel Koldewijn en Eric Vollbers, hebben hun kennis en expertise gebundeld om een werkomgeving te creëren die aansluit bij de behoeften van moderne ondernemers. Of het nu gaat om thuiswerkers, ZZP’ers of grotere bedrijven, bij Virtualoffice4U vinden zij de gewenste flexibiliteit en professionaliteit.

Tom Koldewijn
Eigenaar & Adviseur

Marcel Koldewijn
Eigenaar & Office Manager

Eric Volbers
Eigenaar & Backoffice
Meer weten over onze diensten of een afspraak maken?
Neem dan vandaag nog contact met ons op.
ZORGELOOS ONDERNEMEN
Onze community
Lees hieronder de verhalen van onze community en ervaar zelf hoe het is!
Dankzij de KVK-inschrijving en postadres bij dit Virtual office kan ik mijn privéadres gescheiden houden van mijn zakelijke gegevens. Bovendien geeft het me de professionele uitstraling die ik nodig heb! En dit voor minder geld per
maand dan mijn telefoon abonnement haha.
Gerrianne Zwarts

Een geweldige oplossing voor ondernemers die hun privéleven gescheiden willen houden van hun bedrijf. De professionele uitstraling en werkplekken zijn precies wat ik zocht om mijn klantenkring te vergroten.
Dena Salomons

Met de KVK-inschrijving bij dit bedrijf heb ik direct een professioneel adres en een geweldige vergaderruimte voor klantontvangst. Ideaal voor startende ondernemers zoals ik! Alles wat ik nodig had voor ons bedrijf op deze website gevonden, heeft mij veel geld en tijd bespaard
Alen van der Plas

Top concept, met dit vestigingsadres en aanvullende diensten hebben wij een professionele en betrouwbare
uitstraling voor een heel bedrag per maand, hierdoor houden wij geld over om in ons bedrijf te investeren!

Wist niet dat dit bestond, maar wij zijn hier erg mee geholpen en alles was snel geregeld voor een fractie van wat wij
anders aan huur voor een eigen kantoor kwijt waren geweest. Voorlopig zitten wij hier op onze plek.
Jurrie Potman

Professionele uitstraling
Impressie van VirtualOffice4u
Neem een kijkje in ons kantoor in The View


Veelgestelde
vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?
Vind meer FAQs op onze FAQ pagina of neem contact met ons op.
Wat zijn de voordelen van een KvK-registratieadres?
De belangrijkste voordelen van een KvK-inschrijfadres zijn het waarborgen van uw privacy en bescherming tegen ongewenste bezoekers. Door uw bedrijf bij ons in te schrijven, blijft uw privéadres vertrouwelijk en wordt dit niet openbaar gedeeld op het internet of de KvK-website. Dit zorgt voor de bescherming van uw persoonlijke gegevens en voorkomt dat vertegenwoordigers of bezoekers zonder afspraak bij u thuis aankloppen, zodat u ongestoord kunt genieten van uw privacy.
Op welke manier wordt mijn privacy gewaarborgd?
Privacy is van essentieel belang in Europa. Door uw bedrijf bij ons in te schrijven, blijft uw woonadres volledig beschermd. Onze medewerkers zijn grondig gescreend en getraind in het zorgvuldig omgaan met gevoelige informatie. Onverwachte bezoekers zullen via onze diensten nooit toegang krijgen tot uw privéadres.
Mag elk bedrijf zich inschrijven bij VirtualOffice4u?
Nee, inschrijving is niet voor iedereen mogelijk. Alleen personen en bedrijven die voldoen aan de strikte eisen van de WWFT (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme) komen in aanmerking voor inschrijving. Deze controles worden periodiek herhaald om de kwaliteit te waarborgen. Daarnaast kunnen bepaalde bedrijfsvormen zich niet inschrijven, omdat niet alle UBO’s (uiteindelijk belanghebbenden) geverifieerd kunnen worden. Voor een volledig overzicht van toegestane bedrijfsstructuren kunt u onze website raadplegen.
Is een inschrijving bij jullie als KvK inschrijfadres veilig?
Ja, inschrijving bij VIOF4U BV is veilig. Alle gegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving. Alleen de noodzakelijke gegevens worden bewaard in een streng beveiligde database, die wordt beheerd door een externe, professionele partij. Gegevens die niet langer relevant zijn, worden tijdig verwijderd. Alleen geautoriseerde medewerkers hebben toegang tot de gegevens, en er is geen toegang voor onbevoegde derden. Daarnaast zijn al onze medewerkers gescreend om op verantwoorde wijze om te gaan met vertrouwelijke informatie.
Wat gebeurt er met mijn post met als afzender KvK?
Om de veiligheid van uw inschrijfadres te waarborgen, openen wij alle post afkomstig van de Kamer van Koophandel (KvK). Dit stelt ons in staat om wijzigingen in de KvK-gegevens direct te registreren. Wanneer een nieuwe UBO (uiteindelijk belanghebbende) wordt aangesteld, wordt deze eerst gescreend op basis van de WWFT. Deze procedure is van cruciaal belang om de veiligheid van onze klanten te waarborgen en ongewenste bedrijven uit te sluiten.