Kantoor huren
Apeldoorn
Wilt u flexibel, efficiënt en voordelig gebruik maken van kantoorruimte dan bent u bij ons aan het juiste adres. Lees hieronder verder en maak uw eerste winst.

KvK-inschrijfadres

REPRESENTATIEF POSTADRES

Kantoor en vergaderruimte
Flexibele en
kosten-efficiënte oplossingen bij Virtualoffice4U
Kantoor huren Apeldoorn
Bent u op zoek naar een flexibele kantoorruimte in Apeldoorn die past bij uw specifieke behoeften als ondernemer? Virtualoffice4U biedt u de ideale oplossing met een breed scala aan diensten, waaronder flexwerkplekken, vergaderruimtes, en ondernemerspakketten die uw bedrijf een professionele uitstraling geven zonder de kosten van een traditioneel kantoor. Vermijd de hoge kosten van een vaste kantoorruimte of kantoorpand en kies voor onze kostenefficiënte en duurzame oplossing en huur direct een kantoorplek bij ons.

Ergonomische en complete werkplekken
De voordelen van een kantoorplek huren via Virtualoffice4U
Virtualoffice4U ligt centraal in Nederland en heeft een uniek concept bedacht. Wij bieden ondernemers en webshops de perfecte combinatie van een representatief kantoorpand, flexibele werkplekken, fulfilment en uitgebreide diensten met korting. Deze zijn onmisbaar voor u als ondernemer, zodat u zich volledig kunt richten op de groei van uw bedrijf. Onderneem efficiënt en duurzaam en betaal alleen voor wat u gebruikt en wanneer u het gebruikt, u betaald dus nooit teveel!

Duurzaam en kostenefficiënt, betaal alleen voor het werkelijke gebruik

Centraal gelegen in Nederland en bij de uitvalswegen de A1 en A50

Veel faciliteiten zoals, koffiezetapparaat, printer/scanner, dubbele monitors, etc.

Professioneel en representatief pand en kantoorruimte

Ook in de avonduren en weekend beschikbaar

Aanvullende ondernemersdiensten mogelijk zoals KVK inschrijving, postadres etc. bekijk onze pakketten

Voordelige tarieven
De tarieven voor een
kantoorplek in Apeldoorn
Wilt u voordelig en efficiënt een ergonomische moderne kantoorplek huren kies dan het pakket dat het beste bij u past.
Ergonomische werkplek
€12,50/uur
Ergonomische werkplek met bureaustoel en zit / sta bureau
Extra groot curved beeldscherm splitsen naar 2 vensters
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Tijdens kantooruren bemande receptie
Stiltecabine aanwezig
Gratis parkeren en snelle WIFI
Gratis koffie / thee etc.
Gratis gebruik koelkast / combi oven
Voor niet leden € 14,95 per uur
Voordeel pakket Business
€67,50/maand
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video met eigen logo contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
Representatieve vergaderzaal
€27,50/uur
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Gratis presentatiescherm en whiteboard ter beschikking
Gratis parkeren voor de deur en snelle WIFI
Gratis koffie / thee en gebruik combi oven en koelkast
Bemande receptie tijdens kantooruren
Catering mogelijkheden
Maximaal 8 personen
Voor niet leden vergaderzaal € 35,- per uur
Ergonomische werkplek
€12,50/uur
Ergonomische werkplek met bureaustoel en zit / sta bureau
Extra groot curved beeldscherm splitsen naar 2 vensters
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Tijdens kantooruren bemande receptie
Stiltecabine aanwezig
Gratis parkeren en snelle WIFI
Gratis koffie / thee etc.
Gratis gebruik koelkast / combi oven
Voor niet leden € 14,95 per uur
Voordeel pakket Business
€54,45/maand
Bespaar meer dan €150 per jaar
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
Representatieve vergaderzaal
€27,50/uur
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Gratis presentatiescherm en whiteboard ter beschikking
Gratis parkeren voor de deur en snelle WIFI
Gratis koffie / thee en gebruik combi oven en koelkast
Bemande receptie tijdens kantooruren
Catering mogelijkheden
Maximaal 8 personen
Voor niet leden vergaderzaal € 35,- per uur
Toegestane bedrijven
Verschillende mogelijkheden via ons kantoor
Bij Virtualoffice4U heeft u de keuze uit diverse ondernemerspakketten die volledig zijn afgestemd op uw behoeften. Of u nu een ZZP’er, freelancer, of eigenaar van een groter bedrijf bent, wij hebben de perfecte oplossing voor u. Onze pakketten variëren van een eenvoudig postadres, inschrijving Kamer van Koophandel (KVK) tot uitgebreide services voor webshops, stichtingen, en verenigingen. Ook voor buitenlandse bedrijven of privacygevoelige beroepen bieden wij passende oplossingen.
Toegestane rechtsvormen voor KVK inschrijving bij ons kantoorpand:

Eenmanszaak

Vennootschap onder firma (vof)

Maatschap

Besloten vennootschap (BV)

Vereniging

Stichting
Niet toegestane rechtsvormen voor KVK inschrijving bij ons kantoorpand:

Naamloze vennootschap (NV)

Commanditaire vennootschap (CV)

Engelse LTD
Wie zijn er niet welkom bij Virtualoffice4U

Frauduleuze bedrijven

Bedrijven met een belastingschuld

Bedrijven of personen die als katvanger worden gebruikt

Bedrijven die zich bezig houden met criminele activiteiten

Bedrijven aan de afgrond van een faillissement

GOED BEREIKBAAR
Centraal gelegen Virtualoffice4u als kantoorruimte
Virtualoffice4U is gevestigd in een luxe en representatief kantoorpand in Apeldoorn, centraal gelegen in Nederland. Ons pand is gemakkelijk bereikbaar via de A1 en A50, en binnen 30 minuten bent u in steden als Amersfoort, Zwolle, Arnhem of Deventer. Wij bieden flexibele werkplekken en uitgebreide diensten, zoals inschrijving bij de Kamer van Koophandel (KVK), postadres, en opslagmogelijkheden. Daarnaast werken wij samen met gerenommeerde bedrijven die ondernemers onmisbare diensten aanbieden zoals boekhoudprogramma’s, een fysieke boekhouder een marketeer en ga zo maar door, zodat u zich volledig kunt richten op uw onderneming. Neemt u via ons een ondernemerspakket af, dan krijg u hiervoor korting op het reguliere tarief.
Kostenefficiënt
Waarom kiezen voor Virtualoffice4u als kantoormogelijkheid?
Maak gebruik van ons representatieve vestigingsadres als uw inschrijfadres bij de Kamer van Koophandel (KvK) en bescherm uw privacy. Dit biedt uw bedrijf niet alleen een professionele uitstraling, maar beschermt ook uw privacy door uw woonadres af te schermen. Door ons adres te gebruiken, voorkomt u dat ongenodigde gasten, onredelijke klanten of vertegenwoordigers onaangekondigd bij u thuis voor de deur staan. Ons adres kan ook dienen als postadres, bezoekadres voor klanten, of als locatie voor zakelijke bijeenkomsten.


Innovatief
Onze visie
Onze missie

Bent u klaar om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Neem nu contact met ons op of word lid en kies één van onze pakketten!
ZORGELOOS ONDERNEMEN
Onze community
Lees hieronder de verhalen van onze community en ervaar zelf hoe het is!
Virtual Office 4U is de perfecte oplossing voor mijn bedrijf. Ik huur er een ergonomische flexplek en heb toegang tot een moderne vergaderruimte wanneer ik die nodig heb. Het bespaart me de kosten van een vast kantoor en alles is
uitstekend geregeld! Fijn dat wij dit adres ook bij de Kamer van koophandel mogen registreren voor minder dan 45 euro per maand.
Mathias Bolhuis

De mogelijkheid om per tijdsblok een vergaderruimte te huren is ideaal voor mijn bedrijf. Geen lange huurcontracten, gewoon de flexibiliteit die ik nodig heb. Bovendien is de ruimte erg representatief en goed voorzien van koffie, koelkast
en magnetron en zelf een inductieplaat en stiltecabine.
Meryl van ’t Slot

Als startende ondernemer was het voor mij belangrijk om geen hoge kosten te maken. Dit virtueel kantoor biedt een
moderne en professionele werkplek tegen een eerlijke prijs. De KvK-inschrijving en de flexibele werkplekken zijn
precies wat ik zocht
Ishara Hilgers

De ergonomische werkplekken en representatieve vergaderruimtes hebben mijn bedrijf echt een boost gegeven. Alles is goed geregeld, van koffiezetapparaat tot de mogelijkheid om klanten op een professionele manier te ontvangen.
Han Wijnja

Het huren van een flexplek bij Virtual Office 4U is ideaal voor mijn werk. Geen gedoe met lange huurcontracten en altijd toegang tot een nprofessionele werkomgeving met printer of scanner en zelfs een zit – sta bureau. Wij zijn heel tevreden!
Eliana Klinkers

Veelgestelde
vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?
Vind meer FAQs op onze FAQ pagina of neem contact met ons op.
Wat zijn de kosten van het huren van een kantoorruimte bij Virtualoffice4U?
Welke rechtsvormen kunnen zich inschrijven bij Virtualoffice4U?
Bij Virtualoffice4U kunt u zich inschrijven met verschillende rechtsvormen, waaronder een eenmanszaak, vennootschap onder firma (vof), maatschap, besloten vennootschap (BV), vereniging, en stichting.
Rechtsvormen zoals een naamloze vennootschap (NV), commanditaire vennootschap (CV), of Engelse LTD zijn niet toegestaan.