Boekhouder Apeldoorn
Wij bieden u een boekhouderkantoor inclusief boekhoud-programma aan met korting. Laat uw administratie over aan de experts, zodat u meer tijd heeft voor groei en succes!

KvK-inschrijfadres

REPRESENTATIEF POSTADRES

Kantoor en vergaderruimte
Professioneel
boekhoud-
kantoor
met korting op maat
Betrouwbare Boekhouder in Apeldoorn
Bent u op zoek naar een betrouwbare boekhouder in de gemeente Apeldoorn? Via Virtualoffice4U bieden wij deskundige boekhoudservices met korting aan die zijn afgestemd op uw specifieke behoeften.
Door een intensieve samenwerking met een gerenommeerd administratiekantoor dat al vanaf 2005 werkzaam is in de branche bent u verzekerd van expertise. Of u nu startende zzp’er bent of een bestaande zzp’er, mkb’er of een grotere onderneming heeft, onze ervaren boekhouders zorgen voor nauwkeurige financiële administratie en transparant advies. Zij helpen u niet alleen bij het bijhouden van uw boekhouding, maar ook bij belastingaangiften, jaarrekeningen en financieel inzicht.
Onze ondernemerspakketten
Kies voor een ondernemerspakket inclusief onze boekhouder uit Apeldoorn en ervaar de voordelen van professionele en persoonlijke boekhoudkundige ondersteuning.
Wilt u toch alleen gebruik maken van een boekhouder met korting en niet de aanvullende voordeelpakketten, ook dat is mogelijk. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Compleet aanbod
De voordelen van een compleet ondernemerspakket

Representatief zakelijk KVK inschrijfadres

Zakelijk postadres

Vergaderfaciliteiten

Volledig ingerichte (flex) werkplekken met airco.

Centraal gelegen

Alles voor de ondernemer! Duurzaam en alles onder 1 dak

Ondernemerspakketten en partnerpakketten met korting!

Voordelige TARIEVEN
De tarieven van de boekhouder
Boekhouder v.a.
€89,50/maand
Korting op het meest gekozen pakket in combinatie met onze boekhouder
Gratis overstapdienst en inschrijfsessie van 60 min
Structureren en controle administratie
Periodiek inboeken administratie inclusief feedback
Advies en vragen ondersteuning fysiek of digitaal
Aangifte inkomsten en omzetbelasting (BTW)
Opmaak jaarrekening
Software : ✓ Boekhoudsoftware (web & app) ✓ Klantenportaal incl. app ✓ Facturatiesoftware incl. app ✓ Offertesoftware incl. app ✓ Urenregistratiesoftware incl. app ✓ Facturatiesoftware incl. app ✓ Toegang tot handige sjablonen
Voordeel pakket Business
€67,50/maand
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video met eigen logo contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
Representatieve vergaderzaal
€27,50/uur
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Gratis presentatiescherm en whiteboard ter beschikking
Gratis parkeren voor de deur en snelle WIFI
Gratis koffie / thee en gebruik combi oven en koelkast
Bemande receptie tijdens kantooruren
Catering mogelijkheden
Maximaal 8 personen
Voor niet leden vergaderzaal € 35,- per uur
Boekhouder v.a.
€89,50/maand
Korting op het meest gekozen pakket in combinatie met onze boekhouder
Gratis overstapdienst en inschrijfsessie van 60 min
Structureren en controle administratie
Periodiek inboeken administratie inclusief feedback
Advies en vragen ondersteuning fysiek of digitaal
Aangifte inkomsten en omzetbelasting (BTW)
Opmaak jaarrekening
Software : ✓ Boekhoudsoftware (web & app) ✓ Klantenportaal incl. app ✓ Facturatiesoftware incl. app ✓ Offertesoftware incl. app ✓ Urenregistratiesoftware incl. app ✓ Facturatiesoftware incl. app ✓ Toegang tot handige sjablonen
Voordeel pakket Business
€54,45/maand
Bespaar meer dan €150 per jaar
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen (max 2 KG)
Post zichtbaar in uw account
Foto's en video contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Een extra BV kost + €15,- per maand
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
Ergonomische flexplek
€12,50/uur
Ergonomische werkplek met bureaustoel en zit / sta bureau
Extra groot curved beeldscherm splitsen naar 2 vensters
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Tijdens kantooruren bemande receptie
Stiltecabine aanwezig
Gratis parkeren en snelle WIFI
Gratis koffie / thee etc.
Gratis gebruik koelkast / combi oven
Voor niet leden € 14,95 per uur
Of toch liever een aanvullend
ondernemerspakket?

BEREIKBAARHEID EN FLEXIBEL
Het administratie- kantoor in Apeldoorn
Voor een flexibele en goed bereikbare boekhouder bent u via ons aan het juiste adres. Het administratiekantoor is gevestigd in de stad Apeldoorn. Onze boekhouder kan helpen met het opstarten en inrichten van de administratie voor startende bedrijven, overname van de administratie of ondersteuning bij boekhoud technische vragen.
Het administratiekantoor is grotendeels geautomatiseerd, waardoor u eenvoudig facturen en bonnetjes direct via een app kunt insturen middels een foto. De geavanceerde systemen verwerken deze documenten onmiddellijk, zodat uw administratie altijd actueel is. Dit maakt het beheren van uw financiële gegevens efficiënter en bespaart u kostbare tijd. Onze boekhouder streeft ernaar om u volledig te ontzorgen, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is: uw bedrijf. Kies voor onze innovatieve en klantgerichte aanpak voor al uw administratieve behoeften.
ZORGELOOS ONDERNEMEN
Onze community
Lees hieronder de verhalen van onze community en ervaar zelf hoe het is!
Via Virtual office waar wij staan ingeschreven met ons bedrijf met dit boekhoudkantoor in contact gekomen terecht gekomen. Fijne samenwerking en met korting via Virtual office 4u onze administratie ondergebracht.
Anna-Maria Kuijpers

Ik ben enorm tevreden over de flexibiliteit van dit boekhoudkantoor. Of ik nu met vragen bel of mijn administratie via
de app upload, alles gaat snel en efficiënt
Evert Mathoera

De telefonische bereikbaarheid is top, en de app maakt mijn administratie bijhouden zoveel eenvoudiger. Ik kan alles direct vanaf mijn telefoon uploaden, wat tijd bespaart. Erg vriendelijke boekhouder en gelukkig snel antwoord als ik
vragen heb.
Gabriel Beumers

Wat een geweldige service! De boekhouders zijn altijd bereikbaar voor vragen en de app maakt het uploaden van mijn administratie supergemakkelijk. Echt een groot gemak voor mijn bedrijf!
Geesje Bekkering

Wat professioneel en efficiënt! Onze administratie uploaden via de app, snel en gemakkelijk en bij moeilijke vragen nemen zij rustig de tijd om op locatie rustig uit te leggen.
Haidar Kerremans

Alles onder 1 dak
De voordelen van onze boekhouder in Apeldoorn

Persoonlijk contact.

Fysiek kantoor / bezoekadres

Geautomatiseerde boekhoudprogramma’s

Bekend met meerdere boekhoudprogramma’s

Eigen inzichtelijke klanten portaal

Jaren lange ervaring

Mogelijke ondersteuning van een belastingadviseur.

WIJ MAKEN HET MAKKELIJKER
Voor al uw vragen over uw administratie
Heeft u vragen over de verwerking van uw administratie of wilt u graag tips en advies ontvangen over de volgende onderwerpen? Dan bent u bij ons administratiekantoor aan het juiste adres!

Wat is omzetbelasting? (ook wel BTW genoemd)
Een belasting die wordt geheven op de verkoop van goederen en diensten.

Wat is inkomstenbelasting?
Een belasting die wordt geheven over het inkomen of winst uit onderneming.

Wat is een jaarrekening?
Een financieel overzicht van de resultaten en de financiële positie van een bedrijf over een specifiek boekjaar.

Wat is een inkomensverklaring?
Een officieel document waarin het inkomen van een persoon wordt bevestigd.
WERKWIJZE
Het stappenplan bij
onze boekhouder

Maak een foto van een bonnetje of factuur en upload dit naar uw account
Geen zwervende bonnetjes of facturen meer, maar uw administratie binnen een paar seconden geüpload met de mobiele app. Bespaar tijd en kosten en altijd alles up-to-date.



De administratie wordt automatisch verwerkt
De bonnetjes of facturen worden door de software direct onder de juiste kostenpost geplaatst en herkent het BTW-tarief. De boekhouder controleert vervolgens op het administratiekantoor of alles juist is ingeboekt.

De boekhouder verzorgt vervolgens de belastingaangifte
De boekhouder zorgt vervolgens voor tijdige belastingaangiften zoals de omzetbelasting en inkomstenbelasting. Zo voorkomt u aangifteverzuim en blijft de administratie altijd up-to-date en worden boetes voorkomen.



De administratie wordt automatisch verwerkt
De bonnetjes of facturen worden door de software direct onder de juiste kostenpost geplaatst en herkent het BTW-tarief. De boekhouder controleert vervolgens op het administratiekantoor of alles juist is ingeboekt.

Toch liever persoonlijk contact met de boekhouder?
Mocht u nog administratieve vragen hebben dan is de boekhouder telefonisch, per Whatsapp of per mail bereikbaar. Uiteraard is een fysieke afspraak op kantoor ook mogelijk, mocht u dit liever wensen. Hier neemt de boekhouder rustig de tijd om alles duidelijk te bespreken en uit te leggen en waar nodig worden er correcties toegepast.

contact
Direct dezelfde
dag antwoord?
Tijdens kantooruren altijd een reactie per Whatsapp of e-mail. Vul het contactformulier in op onze contactpagina of neem contact op onze chatservice.
Wij staan voor je klaar!

Eric

Johan

Neem contact met ons op voor al uw vragen.
info@virtualoffice4u.nl

Telefoon
Bel ons voor directe ondersteuning en advies of chat direct (24/7)
+31 (0)55 234 0067

Kantoor
Bezoek ons voor een persoonlijke kennismaking.
Oude Apeldoornseweg 45-67, Apeldoorn 7333 NR
Meer weten over onze boekhouders? Plan dan vandaag een vrijblijvend gesprek met ons in.
PROFESSIONELE uitstraling
Impressie van VirtualOffice4u
in Apeldoorn
Kom langs en neem een kijkje in ons kantoor in The View in Apeldoorn!


Veelgestelde
vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?
Vind meer FAQs op onze FAQ pagina of neem contact met ons op.
Kan mijn boekhouder digitaal meekijken in mijn administratie
Wat doet mijn boekhouder voor mij?
Wat is het verschil tussen een boekhouder en een accountant?
Een boekhouder doet of ondersteunt in de boekhouding, dat wil zeggen hij zorgt ervoor dat de boekhouding in orde is. Een boekhouder richt zich vooral op kleinere bedrijven en is verantwoordelijk voor de registratie van financiële transacties.
Een accountant houd zich meestal met grotere bedrijven bezig, accountants zijn voornamelijk verantwoordelijk voor het classificeren, analyseren, interpreteren, rapporteren en samenvatten van deze financiële gegevens.
Heb ik een boekhouder nodig?
Dat hangt van de situatie af, een ZZP’er heeft in principe geen boekhouder nodig, echter er is wel de verplichting om een sluitende administratie te voeren. Met name voor de jaaropgave is dit van belang. Een boekhouder kan vaak meer opleveren dan dat die kost doordat hij exact alle aftrekposten kent en hier optimaal gebruik van maakt.
Voor een BV is een boekhouder verplicht, niet zozeer voor de dagelijkse administratie maar wel voor de jaaraangifte. Ook hier telt dat een boekhouder vaak meer oplevert dan dat hij kost dankzij de kennis van aftrekposten.
Wat kost een boekhouder?
Dit is sterk afhankelijk van de situatie, praten we hier over een ZZP’er die alles zelf doet en alleen een controle wil aan het einde van het jaar of praten wij over een BV met meerdere vestigingen, holding en personeel. Ook hier telt dat een boekhouder vaak meer oplevert dan dat hij kost dankzij de kennis van aftrekposten.