Binnen 24 uur uw KvK huurovereenkomst!

Representatieve moderne vergaderruimte  

PROFESSIONELE zakelijke uitstraling

Bent u op zoek naar een representatieve vergaderruimte of vergaderzaal in Apeldoorn voor uw zakelijke bijeenkomsten? Bij Virtualoffice4U bieden wij luxe vergaderruimtes die voldoen aan al uw zakelijke behoeften. Centraal gelegen in Nederland nabij de A1 en A50, zijn onze ruimtes eenvoudig en binnen 30 minuten te bereiken vanuit steden zoals Deventer, Arnhem, Amersfoort en Zwolle. Of u nu een klantgesprek, een teambespreking of een presentatie wilt organiseren, onze volledig uitgeruste vergaderruimte is de perfecte oplossing.

professioneel en zakelijk

De voordelen

Betaling per uur: Betaal alleen voor de uren dat u daadwerkelijk gebruikmaakt van de vergaderruimte. Geen onnodige kosten voor ongebruikte tijd.

Professionele vergaderfaciliteiten: Onze representatieve vergaderruimte is uitgerust met moderne stoelen en vergadertafel, airconditioning, presentatiescherm, whiteboard en snel internet. Daarnaast kunt u gebruikmaken van koek, broodjes, koffie- en theefaciliteiten.

Representatief ontvangst: Maak indruk op uw gasten met ons luxueuze en centraal gelegen pand. Uw klanten, partners of collega's worden ontvangen in een professionele omgeving, wat uw zakelijke imago ten goede komt.

Centraal in Nederland en makkelijk bereikbaar: Onze locatie in Apeldoorn is ideaal gelegen, dichtbij de A1 en A50. Binnen 15 tot 30 minuten bent u in Deventer, Arnhem, Amersfoort of Zwolle, wat het een zeer toegankelijke locatie maakt voor uw zakelijke bijeenkomsten.

Gratis parkeergelegenheid: Onze locatie heeft ruime en gratis parkeergelegenheid.

Printer en scanner mogelijkheden: Wilt u documenten printen of scannen dan hebben wij hier ook de mogelijkheid voor.

Catering mogelijkheden: U kunt bij ons ook een verzorgde catering met belegde broodjes bestellen om uw gasten een complete ervaring te bezorgen.

Promotie: Uw bedrijfsnaam met logo bij ontvangst van de gasten digitaal zichtbaar op de voordeur.

Heeft u regelmatig vergaderruimtes nodig? Voor vaste klanten met een aanvullend ondernemerspakket bieden wij speciale tarieven aan waarbij een aantal uur gebruik van de vergaderruimte is inbegrepen. Dit biedt u niet alleen gemak, maar ook aanzienlijke kostenbesparingen op de lange termijn.

voordelige tarieven

Onze pakketten


Virtualoffice4U biedt diverse ondernemerspakketten aan, variërend van enkel een zakelijk postadres tot uitgebreide diensten met meer dan 20 aanvullende services. Of u nu ZZP’er, freelancer, of eigenaar van een webwinkel bent, bij ons vindt u het pakket dat bij uw wensen past. Wij bieden onder andere flexibele werkplekken, opslagruimte, en toegang tot vergaderruimtes met moderne voorzieningen. Bekijk onze pagina Pakketten en Diensten voor meer informatie.

PROFESSIONELE uitstraling
Impressie van VirtualOffice4u
in Apeldoorn

Neem een kijkje in ons kantoor in The View in Apeldoorn

Uitgebreide mogelijkheden

Extra mogelijkheden en diensten

Naast het huren van vergaderruimtes biedt Virtualoffice4U een breed scala aan diensten voor ondernemers. Van flexibele werkplekken, fulfilment voor webshops tot postadressen en inschrijvingen bij de Kamer van Koophandel, bij ons vindt u alles wat u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien. Onze locatie in Apeldoorn is niet alleen strategisch gelegen, maar biedt ook een veilige en representatieve omgeving voor uw onderneming. Kijk voor alle aanvullende diensten en pakketten bovenin de website.

Representatief zakelijk KVK inschrijfadres

Zakelijk postadres

Vergaderfaciliteiten

Volledig ingerichte (flex) werkplekken met airco.

Centraal gelegen aan de A50 en A1 (flex) werkplek

Alles voor de ondernemer! Duurzaam en alles onder 1 dak.

Ondernemerspakketten en partnerpakketten met korting

ZORGELOOS ONDERNEMEN

Onze community

Lees hieronder de verhalen van onze community en ervaar zelf hoe het is!

Alles onder 1 dak

Neem direct contact op voor uw vergaderruimte

Wilt u meer weten over onze diensten of een afspraak maken om onze faciliteiten te bekijken? Neem vandaag nog contact op met Virtualoffice4U in Apeldoorn en ontdek hoe wij uw onderneming naar een hoger niveau kunnen tillen met onze zakelijke oplossingen.

Bij Virtualoffice4U in Apeldoorn staat de ondernemer centraal. Wij bieden flexibele, betaalbare en professionele oplossingen voor al uw zakelijke behoeften. Of het nu gaat om een KVK inschrijfadres, zakelijk postadres, of een complete kantooroplossing, bij ons bent u aan het juiste adres.

contact

Direct dezelfde
dag
antwoord?

Tijdens kantooruren altijd een reactie via onze chatservice of e-mail of maak gebruik van ons
contactformulier op onze contactpagina.

Tom

Eric

Marcel

Kantoor

Bezoek ons voor een persoonlijke kennismaking.

Oude Apeldoornseweg 45-67, Apeldoorn 7333 NR

Telefoon

Bel ons voor directe ondersteuning en advies of chat direct (24/7)

+31 (0)55 234 0067

E-mail

Neem contact met ons op voor al uw vragen.

info@virtualoffice4u.nl

Meer weten over onze vergaderruimte? Plan dan vandaag een vrijblijvend gesprek met ons in.

Veelgestelde
vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over samenwerking met VirtualOffice4u.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Vind meer FAQs op onze FAQ pagina of neem contact met ons op.

Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren bij Virtualoffice4U?

U kunt eenvoudig een vergaderruimte reserveren via onze beschikbaarheidskalender op de website. Selecteer de gewenste datum en tijd, en uw reservering wordt direct bevestigd. Heeft u specifieke wensen, zoals catering of extra apparatuur? Vermeld dit tijdens het reserveringsproces of neem contact met ons op.

Onze representatieve en professionele vergaderruimte is volledig uitgerust met een moderne vergadertafel, comfortabele stoelen, een presentatiescherm, whiteboard, snel internet, en airconditioning. Daarnaast bieden we gratis koffie, thee, en koekjes. U kunt ook gebruik maken van print- en scanmogelijkheden, en op verzoek catering bestellen.

Ja, bij Virtualoffice4U in Apeldoorn bieden we ruime en gratis parkeergelegenheid voor u en uw gasten. Onze locatie is ook gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelwegen A1 en A50, wat het ideaal maakt voor bezoekers uit de omliggende steden zoals Deventer, Arnhem, en Amersfoort.

Het kantoor met vergaderruimte is geopend tijdens de kantooruren die in de algemene voorwaarden staan vermeld. In principe is het de bedoeling om tijdens deze uren het pand te gebruiken.

In overleg is het mogelijk om op afspraak buiten deze tijden een vergaderruimte te kunnen gebruiken. Hiervoor is er een speciaal digitaal toegangssysteem om gebruikers toegang te kunnen bieden.

Ja, wij bieden diverse cateringopties aan, zoals belegde broodjes, snacks en drankjes. U kunt de cateringoptie toevoegen tijdens het reserveren van de vergaderruimte, zodat alles voor uw vergadering geregeld is.

Wij hanteren flexibele tarieven waarbij u per uur betaalt. Dit betekent dat u alleen betaalt voor de tijd dat u de vergaderruimte daadwerkelijk gebruikt. Voor vaste klanten met een ondernemerspakket bieden we speciale tarieven aan met inbegrepen uren. Betalingen kunnen eenvoudig online worden gedaan via onze website.

U kunt ons vestigingsadres ook gebruiken als KVK inschrijfadres of postadres. Ook kunt u gebruik maken van onze flexwerkplekken, verder hebben wij nog een scala aan aanvullende ondernemersdiensten deze vind u bovenin de header terug.