Vergaderruimte Apeldoorn huren
Bent u op zoek naar een representatieve vergaderruimte of vergaderzaal in Apeldoorn voor uw zakelijke bijeenkomsten?

KvK-inschrijfadres

REPRESENTATIEF POSTADRES

Kantoor en vergaderruimte
Representatieve moderne vergaderruimte
PROFESSIONELE zakelijke uitstraling
Bent u op zoek naar een representatieve vergaderruimte of vergaderzaal in Apeldoorn voor uw zakelijke bijeenkomsten? Bij Virtualoffice4U bieden wij luxe vergaderruimtes die voldoen aan al uw zakelijke behoeften. Centraal gelegen in Nederland nabij de A1 en A50, zijn onze ruimtes eenvoudig en binnen 30 minuten te bereiken vanuit steden zoals Deventer, Arnhem, Amersfoort en Zwolle. Of u nu een klantgesprek, een teambespreking of een presentatie wilt organiseren, onze volledig uitgeruste vergaderruimte is de perfecte oplossing.

professioneel en zakelijk
De voordelen

Betaling per uur: Betaal alleen voor de uren dat u daadwerkelijk gebruikmaakt van de vergaderruimte. Geen onnodige kosten voor ongebruikte tijd.

Professionele vergaderfaciliteiten: Onze representatieve vergaderruimte is uitgerust met moderne stoelen en vergadertafel, airconditioning, presentatiescherm, whiteboard en snel internet. Daarnaast kunt u gebruikmaken van koek, broodjes, koffie- en theefaciliteiten.

Representatief ontvangst: Maak indruk op uw gasten met ons luxueuze en centraal gelegen pand. Uw klanten, partners of collega's worden ontvangen in een professionele omgeving, wat uw zakelijke imago ten goede komt.

Centraal in Nederland en makkelijk bereikbaar: Onze locatie in Apeldoorn is ideaal gelegen, dichtbij de A1 en A50. Binnen 15 tot 30 minuten bent u in Deventer, Arnhem, Amersfoort of Zwolle, wat het een zeer toegankelijke locatie maakt voor uw zakelijke bijeenkomsten.

Gratis parkeergelegenheid: Onze locatie heeft ruime en gratis parkeergelegenheid.

Printer en scanner mogelijkheden: Wilt u documenten printen of scannen dan hebben wij hier ook de mogelijkheid voor.

Catering mogelijkheden: U kunt bij ons ook een verzorgde catering met belegde broodjes bestellen om uw gasten een complete ervaring te bezorgen.

Promotie: Uw bedrijfsnaam met logo bij ontvangst van de gasten digitaal zichtbaar op de voordeur.

Heeft u regelmatig vergaderruimtes nodig? Voor vaste klanten met een aanvullend ondernemerspakket bieden wij speciale tarieven aan waarbij een aantal uur gebruik van de vergaderruimte is inbegrepen. Dit biedt u niet alleen gemak, maar ook aanzienlijke kostenbesparingen op de lange termijn.

voordelige tarieven
Onze pakketten
Virtualoffice4U biedt diverse ondernemerspakketten aan, variërend van enkel een zakelijk postadres tot uitgebreide diensten met meer dan 20 aanvullende services. Of u nu ZZP’er, freelancer, of eigenaar van een webwinkel bent, bij ons vindt u het pakket dat bij uw wensen past. Wij bieden onder andere flexibele werkplekken, opslagruimte, en toegang tot vergaderruimtes met moderne voorzieningen. Bekijk onze pagina Pakketten en Diensten voor meer informatie.
Representatieve vergaderzaal
€27,50/uur
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Gratis presentatiescherm en whiteboard ter beschikking
Gratis parkeren voor de deur en snelle WIFI
Gratis koffie / thee en gebruik combi oven en koelkast
Bemande receptie tijdens kantooruren
Catering mogelijkheden
Maximaal 8 personen
Voor niet leden vergaderzaal € 35,- per uur
Voordeel pakket Business
€67,50/maand
Inschrijving KvK en postadres
Post inscannen en wekelijks opsturen
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video met eigen logo contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Een extra BV kost + €15,- per maand, per KvK inschrijving, zonder post
Maandelijks opzegbaar, met een minimumduur van 3 maanden
Ergonomische werkplek
€12,50/uur
Ergonomische werkplek met bureaustoel en zit / sta bureau
Extra groot curved beeldscherm splitsen naar 2 vensters
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Tijdens kantooruren bemande receptie
Stiltecabine aanwezig
Gratis parkeren en snelle WIFI
Gratis koffie / thee etc.
Gratis gebruik koelkast / combi oven
Voor niet leden € 14,95 per uur
Representatieve vergaderzaal
€27,50/uur
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Gratis presentatiescherm en whiteboard ter beschikking
Gratis parkeren voor de deur en snelle WIFI
Gratis koffie / thee en gebruik combi oven en koelkast
Bemande receptie tijdens kantooruren
Catering mogelijkheden
Maximaal 8 personen
Voor niet leden vergaderzaal € 35,- per uur
Voordeel pakket Business
€54,45/maand
Bespaar meer dan €150 per jaar
Inschrijving KvK en postadres
Post zichtbaar in uw account
8 uur ergonomische werkplek t.w.v. € 119,60 per maand
4 uur moderne vergaderruimte t.w.v. € 140,- per maand
Foto's en video contentpakket van het vestigingsadres voor op de website
Meer omzet door naamsbekendheid, representativiteit en vertrouwen
Post inscannen en wekelijks opsturen (max 2 KG)
Een extra BV kost + €15,- per maand, per KvK inschrijving, zonder post
Jaar abonnement (vooruitbetaling)
Ergonomische werkplek
€12,50/uur
Ergonomische werkplek met bureaustoel en zit / sta bureau
Extra groot curved beeldscherm splitsen naar 2 vensters
Buiten kantoortijden toegankelijk op afspraak
Tijdens kantooruren bemande receptie
Stiltecabine aanwezig
Gratis parkeren en snelle WIFI
Gratis koffie / thee etc.
Gratis gebruik koelkast / combi oven
Voor niet leden € 14,95 per uur
PROFESSIONELE uitstraling
Impressie van VirtualOffice4u
in Apeldoorn
Neem een kijkje in ons kantoor in The View in Apeldoorn




Uitgebreide mogelijkheden
Extra mogelijkheden en diensten
Naast het huren van vergaderruimtes biedt Virtualoffice4U een breed scala aan diensten voor ondernemers. Van flexibele werkplekken, fulfilment voor webshops tot postadressen en inschrijvingen bij de Kamer van Koophandel, bij ons vindt u alles wat u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien. Onze locatie in Apeldoorn is niet alleen strategisch gelegen, maar biedt ook een veilige en representatieve omgeving voor uw onderneming. Kijk voor alle aanvullende diensten en pakketten bovenin de website.

Representatief zakelijk KVK inschrijfadres

Zakelijk postadres

Vergaderfaciliteiten

Volledig ingerichte (flex) werkplekken met airco.

Centraal gelegen aan de A50 en A1 (flex) werkplek

Alles voor de ondernemer! Duurzaam en alles onder 1 dak.

Ondernemerspakketten en partnerpakketten met korting
ZORGELOOS ONDERNEMEN
Onze community
Lees hieronder de verhalen van onze community en ervaar zelf hoe het is!
Onze bijeenkomst bij Virtualoffice4U verliep vlekkeloos. De vergaderruimte is modern en professioneel ingericht, met comfortabele stoelen en een grote vergadertafel. Het presentatiescherm en de snelle internetverbinding maakten onze presentatie soepel en efficiënt.
Aartie Lucassen

We huurden de mooie vergaderruimte voor een halve dag en waardeerden de flexibiliteit om alleen voor de benodigde uren te betalen. Voor een klein bedrag per maand voor een abonnement inclusief KvK inschrijving hebben we toegang tot deze topfaciliteiten, wat het een kosteneffectieve keuze maakt voor ons bedrijf.
Aissam Verbrugge

De locatie van Virtualoffice4U is ideaal. Gelegen nabij de A1 en A50, konden onze teamleden uit verschillende steden binnen 30 minuten arriveren. Bovendien is er ruime gratis parkeergelegenheid, wat het voor iedereen gemakkelijk maakt om te bezoeken.
Ferdie van der Ster

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De mogelijkheid om gebruik te maken van koffie- en theefaciliteiten, evenals koek en broodjes, zorgde voor een aangename pauze tijdens onze vergadering. Ook konden we documenten printen en scannen, wat onze efficiëntie verhoogde.
Natacha van Bruchem

Als vaste klant profiteren we van speciale tarieven bij Virtualoffice4U. Het ondernemerspakket biedt niet alleen korting op de huur van de vergaderruimte, maar ook op andere diensten zoals administratie en postadres, wat onze operationele processen vereenvoudigt.
Lukas Huijskens

Alles onder 1 dak
Neem direct contact op voor uw vergaderruimte

Wilt u meer weten over onze diensten of een afspraak maken om onze faciliteiten te bekijken? Neem vandaag nog contact op met Virtualoffice4U in Apeldoorn en ontdek hoe wij uw onderneming naar een hoger niveau kunnen tillen met onze zakelijke oplossingen.

Bij Virtualoffice4U in Apeldoorn staat de ondernemer centraal. Wij bieden flexibele, betaalbare en professionele oplossingen voor al uw zakelijke behoeften. Of het nu gaat om een KVK inschrijfadres, zakelijk postadres, of een complete kantooroplossing, bij ons bent u aan het juiste adres.

contact
Direct dezelfde
dag antwoord?
Tijdens kantooruren altijd een reactie via onze chatservice of e-mail of maak gebruik van ons contactformulier op onze contactpagina.

Tom

Eric

Marcel

Kantoor
Bezoek ons voor een persoonlijke kennismaking.
Oude Apeldoornseweg 45-67, Apeldoorn 7333 NR

Telefoon
Bel ons voor directe ondersteuning en advies of chat direct (24/7)
+31 (0)55 234 0067

Neem contact met ons op voor al uw vragen.
info@virtualoffice4u.nl
Meer weten over onze vergaderruimte? Plan dan vandaag een vrijblijvend gesprek met ons in.
Veelgestelde
vragen
Staat jouw vraag er niet tussen?
Vind meer FAQs op onze FAQ pagina of neem contact met ons op.
Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren bij Virtualoffice4U?
U kunt eenvoudig een vergaderruimte reserveren via onze beschikbaarheidskalender op de website. Selecteer de gewenste datum en tijd, en uw reservering wordt direct bevestigd. Heeft u specifieke wensen, zoals catering of extra apparatuur? Vermeld dit tijdens het reserveringsproces of neem contact met ons op.
Welke faciliteiten zijn inbegrepen bij het huren van een vergaderruimte?
Onze representatieve en professionele vergaderruimte is volledig uitgerust met een moderne vergadertafel, comfortabele stoelen, een presentatiescherm, whiteboard, snel internet, en airconditioning. Daarnaast bieden we gratis koffie, thee, en koekjes. U kunt ook gebruik maken van print- en scanmogelijkheden, en op verzoek catering bestellen.
Zijn er parkeermogelijkheden bij de locatie?
Ja, bij Virtualoffice4U in Apeldoorn bieden we ruime en gratis parkeergelegenheid voor u en uw gasten. Onze locatie is ook gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelwegen A1 en A50, wat het ideaal maakt voor bezoekers uit de omliggende steden zoals Deventer, Arnhem, en Amersfoort.
Kan ik ook ’s avonds en in het weekend een vergaderruimte huren?
Het kantoor met vergaderruimte is geopend tijdens de kantooruren die in de algemene voorwaarden staan vermeld. In principe is het de bedoeling om tijdens deze uren het pand te gebruiken.
In overleg is het mogelijk om op afspraak buiten deze tijden een vergaderruimte te kunnen gebruiken. Hiervoor is er een speciaal digitaal toegangssysteem om gebruikers toegang te kunnen bieden.
Bieden jullie ook catering aan tijdens vergaderingen?
Ja, wij bieden diverse cateringopties aan, zoals belegde broodjes, snacks en drankjes. U kunt de cateringoptie toevoegen tijdens het reserveren van de vergaderruimte, zodat alles voor uw vergadering geregeld is.
Wat zijn de kosten en betalingsmogelijkheden voor het huren van een vergaderruimte?
Wij hanteren flexibele tarieven waarbij u per uur betaalt. Dit betekent dat u alleen betaalt voor de tijd dat u de vergaderruimte daadwerkelijk gebruikt. Voor vaste klanten met een ondernemerspakket bieden we speciale tarieven aan met inbegrepen uren. Betalingen kunnen eenvoudig online worden gedaan via onze website.
Welke diensten heeft Virtualoffice4U nog meer te bieden?
U kunt ons vestigingsadres ook gebruiken als KVK inschrijfadres of postadres. Ook kunt u gebruik maken van onze flexwerkplekken, verder hebben wij nog een scala aan aanvullende ondernemersdiensten deze vind u bovenin de header terug.